Gerinctréning

MIRE SZÁMÍTS A GERINCTRÉNINGEN

A nevével ellentétben a gerinctorna nemcsak a gerincre és az azzal kapcsolatos problémákra jótékony hatású, hanem az egész testre pozitív tulajdonságokkal szolgál.

Formálja az alakot, feszesebbé, erősebbé teszi az izomzatot a többi testrészen, például a hasi részre is karcsúsító jelleggel hat, valamint hozzájárul a szebb testtartáshoz, rugalmasabbá, könnyedebbé teszi a mozgást.

A gerinctréningen testünk fő CORE (mélyizom) csoportjait erősítjük, ahol a dinamikus és statikus gyakorlatok a fokozatosság elve szerint váltják egymást. A tréning alkalmával nem az elhasznált kalóriaszámon van a fő fókusz, hanem a kar, a váll, a hát, a has, a csípő és a farizmok tónusfokozásán és mobilizálásán, de nem feledkezünk meg a végtagok edzéséről sem.  

Az óra további blokkjában a hangsúly az erősítésre kerül, melyet többnyire saját testsúllyal végzünk de olykor eszközöket is alkalmazunk a feladatok nehezítése illetve hatékonyabbá tétele érdekében. A tréning tudatossága az óra végi stretchinggel válik teljessé.

A GERINCTRÉNING TUDOMÁNYOSAN BIZONYÍTOTT JÓTÉKONY ÉLETTANI HATÁSAI

Javítja az erőnlétet és karcsúsít

Javítja a testtartást

Segít a stresszes nap utáni feltöltődésben fizikálisan és mentálisan

Rendszeres alkalmazásával megszüntethetőek a háti és nyaki panaszok

Egyensúlyba hozza a testet és a lelket a gyakorlatokkal

Már az első alkalom után tapasztalható a fejlődés

FÉLREÉRTÉS TISZTÁZÁSA

Már az elején szeretném azt a félreértést tisztázni, hogy csak az idősebb korosztály és a gerincbetegek látogathatják az órákat. A tréningen alkalmazott mozgásprogram kiválóan fejleszti a tartás javítást valamint megelőző jelleggel vagy már jelentkező tünetekkel rendelkező egyéneknek ajánlott korosztálytól és nemtől függetlenül. Fontos megemlítenem a tréning rendszeres látogatását eredményező pozitív mellékhatást, a sportteljesítmény növelést. A tréning látogatása azoknak javallott akik nyitottak a tudatos mozgásmódszer felé illetve komolyan veszik a testi és lelki egészségüket.

KIKNEK AJÁNLOTT?

bejelentkezés

Tréningre jelentkezéskor kérlek tüntesd fel az edzés nevét és a dátumot, hogy melyik nap.